فرمانده هوادریا نیروی دریایی ارتش: ارتش در حوزه تأمین تجهیزات نظامی خودکفاست

فرمانده هوادریا نیروی دریایی ارتش: ارتش در حوزه تأمین تجهیزات نظامی خودکفاست

امیر دریادار روح الامینی گفت: ارتش امروز یک نیروی مکتبی و مردمی است.

به  نقل از  خبرنگاران جوان، امیر دریادار دوم خلبان روح‌الامینی فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: در گذشته، ارتش از افراد به‌خصوص و خاصی تشکیل شده بود، ولی با وقوع انقلاب اسلامی تمامی فرماندهان و کارکنان ارتش از بدنه مردم و قشر‌های مختلف جامعه انتخاب شدند.

او افزود: ارتش امروز برخلاف ارتش دوران طاغوت، تفاوت چشم‌گیری دارد و این تفاوت به مردمی بودن باز می‌گردد. ارتش گذشته، سلطنتی و وابسته به طاغوت و ابرقدرت‌های خارجی بود، اما ارتش بعد از انقلاب به یک ارتش مکتبی، مردمی و خودکفا تبدیل شده است.

فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش بیان کرد: حضور فعال و دلسوزانه ارتش در کمک به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان و نیز مقابله با ویروس منحوس کرونا اثبات می‌کند که ارتش امروز از دل مردم و وابسته به مردم است و باید به این موارد، حضور موفق ارتش در جنگ تحمیلی و نیز دفع تهدیدات نظامی را افزاود.

دریادار دوم روح‌الامینی در رابطه با تلاش متخصصان ارتش در حوزه خودکفایی تولید تجهیزات نظامی یادآور شد: ۴۱ سال است که دشمنان بخش نظامی و دفاعی کشورمان را کاملاً تحریم کرده‌اند، اما متخصصان جوان صنایع دفاعی در ارتش این تهدید را به فرصت تبدیل کردند و از طریق همکاری با سایر بخش‌های نظامی و شرکت‌های دانش‌بنیان به یک شرایط مطلوب در حوزه طراحی و تولید تجهیزات نظامی دست یافته‌ایم.

او افزود: در گذشته تمام تجهیزات نظامی و دفاعی از خارج از کشور خریداری می‌شد، اما امروز بخش عمده این نیاز‌ها در داخل تأمین می‌شود و در حوزه صنایع دفاعی هیچ وابستگی‌ای به خارج از کشور وجود ندارد.

منبع :خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: فرمانده هوادریا نیروی دریایی ارتش ارتش حوزه تأمین تجهیزات نظامی خودکفا
[ چهار شنبه 27 فروردين 1399 ] [ 22:39 ] [ فاتح ]
[ ]